top of page
חיפוש

חמש החלטות לקראת שנה פיננסית טובה יותר

עודכן: 9 בדצמ׳ 2021



מאמלקת בתרגום חופשי מאוד (; רשימה של החלטות פיננסיות, לניהול הכסף של הבלוג הפיננסי The motley fool. לא תמצאו כאן טיפים איפה להשקיע, אלא תובנות בסיסיות אך חשובות על ניהול זהיר של הכסף תוך הסתכלות על צרכי היומיום וחשיבה קדימה עד הפנסיה:

1. לעבוד לפי תקציב - זו לכאורה החלטה פשוטה. אבל כולנו יודעות שמילת המפתח היא לכאורה, כי ניהול תקציב ביתי זו עבודה שלוקחת זמן ואנרגיה. כדי להחדיר בנו מוטיבציה ולהכניס את ניהול התקציב באופן קבוע ללו״ז, כותב הרשימה מציעה לנהל את התקציב לא ככלי למעקב אחרי הוצאות והכנסות אלא יותר כתכנית עסקית להשגת מטרות. למשל אם אתן רוצות לעבור דירה וצריכות לקחת משכנתא, ניהול התקציב יאפשר לכן להבין כמה כסף אתן יכולות לשלם כל חודש לכיסוי המשכנתא.

2. בניית קרן חירום - חסכו סכום ששווה ערך לשלוש משכורות לפחות ( עד שש משכורות), שימו את הכסף הזה בצד במכשיר פיננסי שמרני ונזיל. זו אולי לא הדרך הכי טובה להביא את הכסף שלכן לעשות עוד כסף, אבל הקרן נותנת שקט נפשי ופתרון נזיל לאירועים חירומיים או משמחים פתאומיים.

3. הפגשו עם יועצת פנסיונית - הפוסט נכתב על ידי אמריקאי ולכן הטיפים והעובדות שקשורים בפנסיה לא רלוונטיים עבורנו, אבל העקרון לפיו אם אנחנו לא רוצות להיות עניות בפנסיה - אנחנו צריכות להגדיל את החסכון הפנסיוני - נכון גם עבורנו.

4. הרחיבי את סל הכישורים שלך - למדי מקצוע נוסף, התמקצעי במקצוע שלך או פתחי עיסוק בנוסף לזה הקיים. בעולם העבודה החדש היכולת לייצר מספר מקורות הכנסה היא הנכון החדש - למה? בעיקר כי ריבוי מקורות הכנסה מהווה רשת בטחון ומאפשר לקחת החלטות תעסוקתיות ממקום של כח, וגם כי שינוי הוא תמיד מרענן ומפתח.

5. לסגור או לצמצם הלוואות - חלק מהיתרון בניהול תקציב הוא העובדה שיש לנו כלי לעצור את רכבת ההרים הפיננסית, שאנחנו נמצאות ולהחזיר לנו את השליטה בהוצאות ובהכנסות, לחיות על פי הצרכים שלנו ולקחת הלוואות בצורה מושכלת.

https://www.fool.com/retirement/2019/01/01/5-financial-resolutions-to-start-2019-off-right.aspx



113 צפיות0 תגובות
bottom of page